16 Temmuz 2014 Çarşamba

DİY: AYNA BOYAMA

    Kendim konusunda yeniliklere pek açık olmayan ben ev konusunda o kadar çok seviyorum ki yeniliği, evi baştan aşagı yenileyesim var.Kullanıldıkça rengi kararmiş, değişik bir hal almış olan iç karartıcı aynam yok artık. Çünkü ben onu boyadım.


Aslında ben bunu çok önce yaptım. Bu yüzden eski halini gösteremiyorum. Görmenizi de istemem, çünkü kullandıkça çok kötü olmuştu. Atmaya da kıyamadım.

    Öncelikle sprey boya aramaya koyuldum. Bulmam zor olmadı pek. 3 lira gibi bir fiyata buldum boyayı . İsmini hiç hatırlamıyorum şuan. Daha sonra gazete kağıdıyla iyice aynayı boya değmesin diye kapattım. Sprey boyayla uzaktan püskürterek boyadım. Sakın yakından püskürtme işlemini yapmayın. Boya akıyor çünkü.
4 kat boyadım ve yarım saat kurumasını bekledim. Eski renk kaybolana kadar bu işleme devam edebilirsiniz. Vernik filan gerektirmiyor. Ayrıca silinebilir bir yapısı var boyanın. 

   Sizde bu şekilde teorik bilginiz olmadan ufak tefek eşyalarınız boyayarak evinizi yenilemeye bir adım atmış olabilirsiniz.

Not: Pembe amerikan servisi merak edenler buraya bakabilirler.


Ben böyleyim ya siz?



 



30 yorum:

  1. canımm:)
    eline sağlık:) özellikle pembe amerikan servis üzerinde çok hoş duruyor ayna:))oh ne güzel yenilendi..daha kaç yıllar senle kalacaktır insallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim :) eskidikce bi kat boya :)) kırılmadigi surece sorun yok :)

      Sil
  2. MERHABALAR SİZİ BEYAZSIRIN ETKİNLİĞİNDE KEŞFETTİM HEMEN TAKİBE ALDIM BENDE BEKLERİM:)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel geri dönüşüm olmuş amerikan servisinizi de çok beğendim ellerinize sağlık selamlar...:))

    YanıtlaSil
  4. canım ellerine sağlık çok güzel olmuş boyanın markasını hatırlamadığını yazmışsın da nerden aldığını yazar mısın ? bende de buna benzer resim çerçevesi var sayen de fikrim geldi:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederimmm. Bi zuccaciyenin hirdavat bolumunden aldim :) belkinkirtasiyelerde ee vardir bakmak lazim

      Sil
  5. Ne güzel olmuş.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık , kesinlikle çok şık duruyor :)

    YanıtlaSil
  7. Çok hoş olmuş cnm :)) Çok beğendim.Etkinlik ile sayfanı tanımış oldum takibe aldım
    Bana da beklerim
    http://beyazbegonvil.blogspot.com.tr/
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sevindim canim hosgeldin :) yarin bakayim senin sayfana

      Sil
  8. ah fırat ah :) ben daha da beterim biliyo musunuz 3lü prizi boyayıp mumluk yaptıklarını görmüştüm bir fotoğrafta fıratı görünce aklıma geldi ;)
    aynanız da pek şeker olmuş güle güle kullanın :)
    bana da buyrun, masalperisiyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Çok başarılı olmuş, çok beğendim.

    YanıtlaSil
  10. hah haaaa evet sen bi çeşit fıratsın demek kiii ha haaa insanları da boyuyup dönüştürüyo musun görünceeeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galiba biraz oyleyim :) Hayir insanlar konusunda yenilikci degilim sevmezsem konusmam bile :)

      Sil
  11. Oh dekorasyon gözü gönlü açar... :)

    Ama insanlar konusunda da yenilikçi olun canım. :)

    Şaka bir yana da ben de beklerim pembe! :)

    YanıtlaSil
  12. canım seni takibe aldım bende beklerim sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. Çok şık olmuş, ellerine sağlık :)) Herseyin ikinci bir şansı olmalı değil mi ? Sevgiler :))

    YanıtlaSil
  14. harikasın yaaaa bide önce sonra koysaydın tadından yenmezdi ツ

    Beyaz Sır'dan geliyoruz ツ
    hoşbuuuuldukkkkkkkkkkk

    banada beklerim ツ ama gerçekten takip edilcek gibiysem gel olur mu ツ
    http://tubionblog.blogspot.com.tr/

    ツ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl sen harikasın :) Öncesi yok malesef ama emin ol hiç güzel değildi. Yarın bakacağım sayfana :)

      Sil
  15. Elinize sağlık. Bende pembeye bayılırım. Sevgiler.

    YanıtlaSil

'Adsız'(anonim) olarak artık yorum yapabilirsiniz. Bu özellikle,beni takip edebilirsiniz. Yorumlarınız için teşekkürler ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...