10 Ağustos 2014 Pazar

ABLAMIN KINASI / Aliyy-ül A'la Türban Tasarım Evi

    Neredeyse her kızın kaderinde vardır gelin olmak. Bu süreçte de her şey mükemmel olsun isteriz. Aylar öncesinden başlar hazırlıklar ama mutlaka birşeyler unutulur, eksik kalır ya da yetişmez. En azından Ankara'daysanız  tesettür gelin başı tasarımı konusunda yardıma ihtiyacınız varsa bu yazıyı sizler için hazırladığım doğrudur.



    Daha önce ablamın evlenmesine çok kısa bir süre kaldığını söylemiştim. Ve o gün geldi çattı. Gelin başı konusunda son ana kadar karar verilmemişti. Aynı gün Aliyy-ül A'la Türban Tasarım Evi'ni aradık. Aslında çok geç kalınmış bir aramaydı ama geri çevrilmedik.


    Oldukça güzel karşılandık ve çok ferah bir ortamı vardı. Ayrıca temiz ve düzenliydi. İlk dikkat çekenler arasında  özenle hazırlanılmış anı defteri yerini alıyor. Bir kaç tanesini okudum. Okuduklarım arasında olumsuz yazılan hiçbir şey yoktu.



   İnsan kendini evinde gibi hissediyor. Aliyy-ül A'la'nın 10 yıllık tesettür baş tasarım konusunda bir geçmişi varmış ama resmi olarak çok kısa bir süre önce açılmış. 

   Yeni açılmış olduğundan dekorasyon konusunda eksiklikler var ama kısa zamanda çok hoş bir yer olacağına eminim.


    Tesettür gelin başı dışında ayrıca türban aksesuar, gelin buketleri, söz nişan tepsileri,anı defterleri de yapıyorlar. Oldukça çeşit çok ama ben onları tek tek çekmemişim. Gelin buketleri ve söz-nişan tepsilerini ben çok beğendim. Yolunuz düşer ve ihtiyacınız olursa bir bakın derim. 


    İlle de bu olucak diye tutturmuyorlar. Siz ne isterseniz olacağı ölçüde yardımcı olunuyor. Fiyat olarak da bana uygun geldi.


    Her şey en ince ayrıntısına kadar düşünülmüş. Ben kendi düğünüm için seçimim burası olacak gibi. Size araştırıp karar vermek, neye ihtiyaç varsa randevudan önce hazırlamak kalıyor.


    Malesef tam fotograf yayınlayamıyorum. Bilinmeyen bir yerde, farklı bir şehirde bu tür konularda karar vermek oldukça zor. Sizlerin de memnun kaldığınız, önerebileceğiniz yerler var mı ? Memnun kalmadığınız yerleri de söyleyin ki fikir sahibi olalım.


         Ayrıca Aliyy-ül A'la Türban Tasarım Evi'ne buradan ve 0507 205 7338 nolu numarayı             arayarak ulaşabilirsiniz. Adres: Yunus Emre Cad. 40/4 PURSAKLAR/ANKARA




 

18 yorum:

  1. Hayırlı olsun:))
    kına düğün derken kız evden gidiyor.. hüzünlü bir olay ...hemde çok güzel..hem ağlarım hem giderim hesabı..

    YanıtlaSil
  2. tevafuk bu ya o semtte abimler oturuyor yarın bir gün istesem gitmek benim için iyi yerde teşekkürler paylaşım için bu arada hayırlı uğurlu olsun allah her daim mutlu etsin onları yuvalarından huzur ve gülen gözler hiç eksik olmasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ne tesadüf bak bu iyi oldu :) Amin inşallah

      Sil
  3. Bazı kuaförler abartılı modellerle tesettürlü bayanları okadar çirkinleştiriyorlarki, evde kendisi bağlasa daha güzel olacaktı dediğim çok kişiye şahit oldum ama ablanızın türbanı çok güzel olmuş ellerine emeklerine sağlık.. Daha önce bu tarzda ( arkası tül-duvak gibi olan) bir modele rastlamamıştım. Rabbim ömür boyu mutlu eder inş. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle hiç yakışmayan modeller yapabiliyorlar. Bir de gelin ne istdiğini bilmeli ki böyle şeyler başına gelmesin. Amin çok teşekkürler

      Sil
  4. mutluluklar dilerim ablana ve darısı başına güzel, mutlu gelinler olun inşeAllah. sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Allah hayırlı uğurlu etsin canım.Darısı başına diyelim:)

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı uğurlu olsun canım. Eminim çok güzel bir yerdir, mekanın temizliği, düzeni ve özeninden bile bu anlaşılıyor. Keşke İzmir'de de böyle yerler olsa...

    YanıtlaSil
  7. Çok zarif olmuş çokta yakışmış bir ömür mutluluklar dilerim bu arada annen için çok zor olmalı ne de olsa iki gelin çıkacak evden.

    YanıtlaSil
  8. Ablan çok hoş olmuş,Türbanda çok hoş, Bende abartılı olan şeyleri hiç sevmemişimdir...Mutluklar...

    YanıtlaSil
  9. ne kadar iyiymiş, Pursaklar hemde Ankara'ya geldiğimiz de kaldığımız semte de çok yakın . Ablanın türbanı da çok güzel olmuş renkler filan da çok güzel .. İnsanın gerçekten bu tarz tavsiyelere çok ihtiyacı oluyor :) Sevgiler canım ablana da bi ömür boyu huzurlu, mutlu, hayırlı bir evlilik diliyorum ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Araba olduktan sonra her yer yakın dimi :) Beğenmene çok sevindim. Gerçekten doğru tavsiyeler olmayınca bilinmiyor ki. Çok teşekkürler güzel dileklerin için Esen

      Sil

'Adsız'(anonim) olarak artık yorum yapabilirsiniz. Bu özellikle,beni takip edebilirsiniz. Yorumlarınız için teşekkürler ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...