23 Kasım 2014 Pazar

Bebek Odası İçin Nakışlı Pembe Kasnak Pano

Nakışlı, bebek için pembe kasnak pano
   Sonunda tembellikten kurtulup bir iştahla yeni şeylere başladım. Başlayınca bir tane de değil, bir kaç tane işi birden alıyorum elime. Sonuç; birinden biri yarım kalıyor. Bir köşeye atılıp, daha sonra nereye koyduğumu aramak gibi uğraşlarım oluyor. Sanırım biraz dağınığım. Dağınık olmama rağmen de aşırı titizim.

  Arkadaşım Merve'nin yeğeni doğmuş. Konuşurken böyle bir şey aklımıza şekilleniverdi. Titizlikle çalıştım yine. Başlığa 'bebek odası için nakışlı pembe kasnak pano' diyebildim çokça düşündükten sonra.



Bebek odaları için kasnak pano, nakış nasıl yapılır, embroidery do it, embroidery pattern, brezilya nakışı, isimli bebek odası kapı süsü, bebekler için hediyeler, aplike
Bebek odası için pano
   Minik kızın elbisesi için Kumaş Manya'dan gelen kumaşı kullandım. İpler de yılar önce annemin bi dolu aldığı ipler. Sanırım içine doğmuş benim gibi boş işlerle uğraşan bir kızı olacağı.

Bebek odaları için kasnak pano, nakış nasıl yapılır, embroidery do it, embroidery pattern, brezilya nakışı, isimli bebek odası kapı süsü, bebekler için hediyeler, aplike
Pembe Kasnak Pano
    Derin bebeğe gidecek bu hediye belki yıllar sonra ne kadar anlam kazanacak gözünde. Bazı hayatlara dokunabilmek güzel şey. Dokunduğumuz her şeyi güzelleştirebilmek dileğiyle - iyi günler...



 

27 yorum:

  1. Çok sevimli olmuş. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Sevimli, güzel bir hediye olmuş. Kalıcı bir hediye verebilmek en güzeli...
    Panonun arkasındaki zemin duvar kağıdı mı? Çok hoşuma gitti de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Hazır yapışkanlı kağıt dolabıma yapıştırmıştım sonradan aynısını bulamadım :)

      Sil
    2. Bulunmayanları beğenme gibi bir huyum vardır zaten;)

      Sil
    3. Aslında bulunur da aramak lazım :)

      Sil
  3. Çok cici olmuş,ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  4. çok şirin olmuş, bayıldım!

    YanıtlaSil
  5. çok beğendim bende sarıcam yakında bu işlere :)

    YanıtlaSil
  6. Ne şirin ben de minnoşuma yapayım böyle bir şey, zaman bulabilirsem.

    YanıtlaSil
  7. Derin için vazgeçilmez bir hatıra olacak..
    Bizim arkadaşlarda hiç böyle şeyler düşünmez :((((elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi umarım beğenir :) Bazen bazı arkadaşlar düşüncesiz olabiliyor...

      Sil
  8. Blogunuza bayıldım. El emeği, göz nuru demişler gerçekten de öyle. Emeğinize sağlık <3

    http://guzellikeditoru.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  9. Çok şeker olmuş, instagramda elbisesinide nakış zannettim ama değilmiş bu şekilde çok daha güzel olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Tebrik ederim. çok güzel bir blog oluşturmuşsunuz. Pespembe her şey. Çok severim. :) Ben de bloğuma bekliyorum sizi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkürler beğenmenize çok sevindim :)

      Sil
  11. Çok şirin olmuş, emeğine sağlık...

    YanıtlaSil

'Adsız'(anonim) olarak artık yorum yapabilirsiniz. Bu özellikle,beni takip edebilirsiniz. Yorumlarınız için teşekkürler ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...