28 Aralık 2014 Pazar

AMERİKAN SERVİS VE ÇİÇEKLİ DESENLER

PLACEMAT-PINK-CHEVRON-amerikan servis desenleri- amerikan servis nasıl yapılır
Çatal bıçaklı amerikan servis deseni
    Merhabalar. Bugün işinize yarayabilecek bir kaç desen paylaşacağım. İster çerçevelerin içine yerleştirin, isterseniz de amerikan servis yapın. Sınırsız hayal gücüne sahip olduğunuza eminim.



PLACEMAT-PINK-CHEVRON-amerikan servis desenleri- amerikan servis nasıl yapılır

                            Bu kadar zarif desenlere karşı koymak mümkün olmasa gerek.


PLACEMAT-PINK-CHEVRON-amerikan servis desenleri- amerikan servis nasıl yapılır
                     Mavinin bu tonu 2015'te en gözde renklerden biri olacak diye düşünüyorum.



PLACEMAT-PINK-CHEVRON-amerikan servis desenleri- amerikan servis nasıl yapılır
Çiçekli pastel renk resim
                Çiçekli, soft renkler evlerde ferah bir ortam oluşturacaktır. Mutlaka kullanın.


green gate
Amerikan servis için yazdırılabilir resim
    Bu deseni daha önce amerikan servis yaparak  burada paylaşmıştım. Mavisi de mevcut. Nasıl yaptığımı da uzun uzadıya anlatmıştım orada. Sizlerin de bu desenlerden neler yapacağınızı merak ediyorum. Ve son olarak desenler kadar ferah günler diliyorum..



 


12 yorum:

  1. Hepsi çok güzeller canım :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba sizi takipteyim bende bloğuma beklerim sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Harika renkler ve desenler teşekkürler:) Bende dün blogumda amerikan servis tasarımı yayınladım beklerim herkesi :)
    benozetlep.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ben mimi
    Benim tatli hikayem etkinliğinden geldim.Biraz geç geldim malum yeniyim buralarda.Bende bloğuma beklerim.Viyanayı,mühendislik derslerimi, film kitap yorumlarını ve günlük hayatımı yazıyorum.
    http://mimibaligi.blogspot.co.at/
    Ayrıca devam etmekte olan bi çekilişim var senide beklerim :)
    http://mimibaligi.blogspot.co.at/2014/12/ilk-cekilisime-hosgeldiniz-turkiyeye.html

    YanıtlaSil
  5. çok güzeller, Pinterest panolarıma ekledim hemen. teşekkür ederim ;))

    YanıtlaSil
  6. Harika görseller :)) Paylaşım için teşekkürler :)
    Sevgiler :))

    YanıtlaSil

'Adsız'(anonim) olarak artık yorum yapabilirsiniz. Bu özellikle,beni takip edebilirsiniz. Yorumlarınız için teşekkürler ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...