29 Ağustos 2016 Pazartesi

ÇİKOLATALI MİLFÖY I #GÖNÜLLÜMİLFÖY


milöy-tarifleri-milföyden-neler-yapılır-gönüllü-milföy-çikolatalı-milföy-fındık-ezmeli-milföy-gönül-kolat-milföy-tarifi-evde-kit-kat-tarifi
Çikolatalı milföy tarifi
     Bu tarifi ilk Gönül Kolat Susam'ın sayfasında görmüştüm. Tarifi deneyenler olumlu dönüşler yaptığından ben de not ettim defterime. Geçenlerde aniden annem ve kardeşlerim aradı, bana geliyorlarmış. Baktım dolaba milföy var. Ne yapabilirim ne yapabilirim derken #gönüllümilföyler geldi aklıma.


milöy-tarifleri-milföyden-neler-yapılır-gönüllü-milföy-çikolatalı-milföy-fındık-ezmeli-milföy-gönül-kolat-milföy-tarifi-evde-kit-kat-tarifi
    Başladım yapmaya. Tarif şu şekilde. Öncelikle buzluktan çıkardığımız milföyleri şekil alabilecek yumuşaklığa gelene kadar dışarıda bekletiyoruz. Daha sonra 6 eşit şeritler halinde kesiyoruz. Üzerine çikolata ya da fındık kreması sürüyoruz.

milöy-tarifleri-milföyden-neler-yapılır-gönüllü-milföy-çikolatalı-milföy-fındık-ezmeli-milföy-gönül-kolat-milföy-tarifi-evde-kit-kat-tarifi
       Çikolatalarımızı sürdükten sonra rulo halinde sarıyoruz. Ruloları şeker dolu tabağa bulayıp, yağlı kağıt serili tepsiye diziyoruz. 200 derece fırında yaklaşık 20 dk pişiriyoruz. Soğuyunca afiyetle yiyoruz. ( Soğurken üzerini açık kalsın, kapatırsanız yumuşayabilir)

      Tadı hazır satılan kit katlara benziyor. Tarif bizimkilerden tam not aldı. #gönüllümilföyleri göül rahatlığıyla deneyebilirsiniz. Çayla güzel gidiyor. Afiyet olsun.



 


4 yorum:

  1. Cok pratik,lezzeti de tam not aldığına göre kesin denenmeli..Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  2. ben de internette görüp hemen denemiştim.Gerçekten lezzetli oluyor.Fotoğraflar da harika ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikirdeysek ne güzel :) teşekkür ederim :)

      Sil

'Adsız'(anonim) olarak artık yorum yapabilirsiniz. Bu özellikle,beni takip edebilirsiniz. Yorumlarınız için teşekkürler ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...