1 Haziran 2017 Perşembe

BEBEK MENDİL KENARI

mendil kenarı
    Bebekle hayatın 55. gününden yazıyorum. Güzel ama bir o kadar da zor görev annelik. Ben ona hayatı o da bana sabrı öğretiyor. Yazmayalı çok zaman olunca o kadar çok şey anlatasım var ki hangi birinden başlayacağımı bilemedim. Hamilelikte yazamasam da boş durmadım. Mendillerini kendim yaptım.



    Yemeni kumaşları var ya, pamuklu , işte onlardan kullandım. Mermerşah mı deniliyodu tam hatırlayamıyorum ismini.
    Kare olacak şekilde kestim. Kenarlarını elimde diktim. Sonra tığladım. 


mendil oyası
    Burda detaylı anlatımı var. Sert kumaş kullanıyosanız makinede kenarlarını zigzag dikişiyle dikebilirsiniz. Ben boşlukları 4 zincirle doldurdum. Öyle kullanışlılar ki yıkanınca hazır olanlar gibi ağzı burnu bi tarafa kaymıyor. Denemeye ne dersiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

'Adsız'(anonim) olarak artık yorum yapabilirsiniz. Bu özellikle,beni takip edebilirsiniz. Yorumlarınız için teşekkürler ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...