16 Mayıs 2014 Cuma

Anlatımlı Örgü Amerikan Servis

 Son zamanlarda çok moda olan amerikan servisler yaratıcı fikirlerle bütünleşmeye devam ediyor. Keçe,kağıt,plastik,kumaş,dantel her türlü çeşidine rastlamak mümkün.İnternette gezinirken örgü modeline rastladım. Ben de yapabilirim dedim. Eğer siz de böyle düşünüyorsanız doğru adrestesiniz :)





   Öncelikle ip seçiminden başlayalım. Ben lif ipi kullandım. Ama tavsiye etmiyorum. Normal kalınlıkta tek katlı bir iple daha kolay olacağını düşünüyorum. Ya da evinizde artakalan iplerinizi de değerlendirebilirsiniz. Modelden nasıl örüldüğü rahatlıkla anlaşılıyor.


Öncelikle 9 zincir çekerek yuvarlak oluşturuyoruz. 2. sırayı  2 şer zincir çekerek üçgen kutucuklar yapıyoruz.Toplamda 12 boşluk olacak.


3. sırada bir boşluğun içine üçlü sutaşı yapıyor, bir boşluğu 1 zincirle doldurmadan geçiyoruz. Bu sıra bu şekilde devam ediyor.


Resimlerden örneği rahatlıkla anlayabilirsiniz.



Sadece bu resimle bile örülebilir :)





                Son olarak böyle çeşitli sunumlarda kullanabilir, masanızı dekoratif bir hale getirebilirsiniz. Kolay                                                                                   gelsin 
                                                                      
                                                                              Takip et





22 yorum:

  1. çok güzel görünüyor ellerine sağlık güzel mutlu günlerinde kullan... örgü ile arası amatörlüğün alt kademesinde olan beni bile heveslendirdin:) keyifli sağlıklı günler.....

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş, güle güle kullanın. Fırsatını bulunca denerim inşallah, rengi de şahane.

    YanıtlaSil
  3. Yapmayı çok isteyip de yapamadığım şe işte bu! çok güzeller..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsallah yapabilirsiniz :)

      Sil
    2. Ananem yapıyormuş bana hediye bu güzel şeylerden:)
      tığ ile aram pek yok .çok az biliyorum ama öğrenme meraklısıyım.:))

      Sil
  4. Çok hoş olmuş dediğin gibi sadece bitmiş resmiyle bile motif çıkarılabilir.Ellerine sağlık.Bende mutlaka yapmalıyım.İpinin modeli neydi cnm.Markası filan verebilir misin.
    http://beyazbegonvil.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim tatlim. Ben lif ipiyle yaptim ama zorlandim. Merserize.yun iplikle daha guzel.sonuclar alabilirsin :)

      Sil
    2. Bilgi için çok teşekkür ederim:)) Mutlaka yapmalıyım bunu :))

      Sil
    3. Tabi yapın çok tatlı olacaktır eminim :)

      Sil
  5. Ay çok şeker, nede güzel anlatmışsınız en kısa zamanda yapılacaklar listemde yerini aldılar :)

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba ellerinize sağlık ama böylesini hiç görmemiştim amerikan servisi örmek için tarif vermissiniz başlamıssınız sonrasındada amann devamını fotograftan cıkartırsınız dıyıp fluda bır fotograf koymussunuz olmuş bıtmıs yenı baslayanları cokta tecrubelı olmayanları dusunmemeıssınız hıc bır heves basladım ama devamı yok cok uzuldum

    YanıtlaSil
  8. Merhaba.tam aradigim model ama birsey sormak istiyorum bunlari daha sonra sertlestirmek icin ne yapabiliriz.englishome daki sepetler de cok kolay orulur ama nadilsert hale getirebiliriz.tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amerikan servisi sertleştirmenize gerek yok. Ama sepet örerseniz çiçek tutkalı koyup suya ördüğünüz yıkayın. Bi kalıba yerleştirip kurutup sertleşmesini sağlayabilirsiniz :)

      Sil
  9. Merhabalar ellerinize sağlık . 1 ipten kaç adet çıkıyor ip alacağım fa alizenim diva ipinden ama gramaj olarak aynılar lif ipiyle yazarsanz sevinirim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanin hesaplamadim ben :) 4 tane cikabilir, :)

      Sil
  10. Merhabalar ellerinize sağlık . 1 ipten kaç adet çıkıyor ip alacağım fa alizenim diva ipinden ama gramaj olarak aynılar lif ipiyle yazarsanz sevinirim :-)

    YanıtlaSil

'Adsız'(anonim) olarak artık yorum yapabilirsiniz. Bu özellikle,beni takip edebilirsiniz. Yorumlarınız için teşekkürler ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...