10 Ekim 2014 Cuma

KALPLİ GÜL DESENLİ LAVANTA KESESİ (ŞABLONLU)

Kalpli gül desenli lavanta kesesi,Kalpli gül desenli lavanta kesesi nasıl yapılır, uzun kalp şablonu-modeli, çarpı işi gül, çarpı işi lavanta kesesi, çarpı işi iğnelik,heart with rose Lavender
Kalpli gül desenli lavanta kesesi
    Sürekli farklı şeyler yazmamdan, yazdıklarım arasında konu bütünlüğü olmamasından sıkılıyor musunuz bilmiyorum.Sanırım farklı konularda yazmayı seviyorum. Farklı şeyler yapmayı, artan; baktığında hiç bir şeye yaramayan nesnelerin bana geri dönüşü hoşuma gidiyor. Artan hiç bir kumaşı atamıyorum. Yine etaminsel uğraşlarımdan kalan kumaşlarla  kalpli lavanta kesesi yapmaya karar verdim.



Kalpli gül desenli lavanta kesesi,Kalpli gül desenli lavanta kesesi nasıl yapılır, uzun kalp şablonu-modeli, çarpı işi gül, çarpı işi lavanta kesesi, çarpı işi iğnelik
    Öncelikle daha önce Eline Pellinkhof'un kaneviçe gül deseni olan şablonunu vermiştim. İşte o şablondaki minik gülü işledim. Küçük olduğundan hiç uğraştırmıyor.



Kalpli gül desenli lavanta kesesi,Kalpli gül desenli lavanta kesesi nasıl yapılır, uzun kalp şablonu-modeli, çarpı işi gül, çarpı işi lavanta kesesi, çarpı işi iğnelik
    Daha sonra da kumaşımı kesip, etamin üzerine işlenmiş olduğum çarpı işi gülü ve dantellerimi diktim. İçine elyaf ve lavanta doldurdum. Sonuç ferah  lavanta kokusu ve şirin kalp kesecik. Birkaç tane daha yapıp her odaya asmayı düşünüyorum. Hatta elbise dolabına bile asılabilir, iğnelik yapılabilir.



heart with rose Lavender
Kalp şablonu ve çarpı işi gül modeli
Eğer ben de yapayım derseniz aşamalar ve şablonlardan yararlanabilirsiz.


Uzun kalp şablonu

Kalp şablonunu indirerek büyüklüğünü ayarlayabilirsiniz.

''Dermân arardım derdime, derdim bana dermân imiş.(MEVLANA)''





 


22 yorum:

  1. Ellerinize saglik.
    www.kendinyapsat.com ekibi

    YanıtlaSil
  2. Cok guzel olmus ellerine saglik. Ben seccadelik krem rengi etamin aradim ama bulamadim. Senin bu etaminler panoluk olanlardan mi yoksa seccadelik olanlardan mi?seccadelik olanlardansa nerden aldin ogrenebilirmiyim. Etamine islemek nasip olmadi henuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunun delikleri ve kareleri çok küçük. Çok eskiden kalma, 25 yıllık filandır. Annemin sandık örtüsünden kesmiştim :) Kumaşçıya gittim etamin kumaş dedim delikleri ve kareleri çok büyük kumaşlardan verdi. http://scldrn.blogspot.com.tr/2014/07/carpi-isi-gul-ve-sablonu.html buradaki gülü o kumaşa işledim. Şimdilerde yok sanırım. Çok teşekkür ederim.

      Sil
  3. Çoook romantik olmuş, çok beğendim. Ellerinize sağlık :) Şablonlar için de teşekkürler, arşivime aldım hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Yorum için ben teşekkür ederim. Güle güle kullan :)

      Sil
  4. İnstagramda gördüğümde çok beğenmiştim ne güzel işlemişsin şeklide benimkiler gibi biçimsiz değil çok muntazam dikmişsin ellerine sağlık .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşkkür ederim. Ben seninkileri de çok beğeniyorum ama gerçekten çok zarifler. Dikiş konusunda biraz eksikliklerim var hala.

      Sil
  5. minicik bir iş ama ne kadar güzel ne kadar albenili duruyor. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi benim de çok içime sinen çalışmalardan biri oldu

      Sil
  6. çok güzel olmuş canım maşallah sana :)

    YanıtlaSil
  7. soyle kisaca gezindim,,,,paylasimlarin arasinda
    inan hepsi cok hos,,,sicak
    ismini aradim goremedim,,isimle neden bilmem ama daha samimi geliyor!konusuyor gibi oluyorum o zaman
    belki agir isler degil ama cok guzel isler yapiyorsun..
    seni opuyorum,,kutluyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiye kadar yapılan en güzel yorumlardan birisi bu sanırım. Estagfurullah. Ben de seni çok severek takip ediyorum Cihan abla yerin çok ayrı. Ben de öpüyorum..

      Sil
  8. Yaa bayıldım ne kadar güzel olmuşşş ellerine sağlık canımmm <3 :)

    YanıtlaSil
  9. Ben sizi neden bu kadar geç keşfettim ki :) Ellerinize sağlık yaptıklarınızın hepsi şahane olmuş.

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel. Kalp figürü her zaman her şeye yakışıyor bence. Eline salık.

    YanıtlaSil
  11. şahane olmuş,bloğunu seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saolun ben de sizin yorumlaarınızı seviyorum.

      Sil

'Adsız'(anonim) olarak artık yorum yapabilirsiniz. Bu özellikle,beni takip edebilirsiniz. Yorumlarınız için teşekkürler ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...