10 Haziran 2014 Salı

DEKUPAJ KAĞITLARI

    Herkese kucak dolusu merhaba. O kadar yapayım anlatayım diyebileceğim şey var ki size, her birine bir iştah başlayıp bitiremediğimden paylaşamıyorum. Hepsi yarım ve ben hangisinden başlayacağımı bilemiyorum. Size tavsiyem bir işe başladıysanız mutlaka bitirin. Bugün kendime sıkı yönetim ilan ettim. Bütün dolapları yıkıp toplamadan hiç bir şey yapmayacağım. Yani öyle umut ediyorum. Sonrasında mı? Bir türlü modeline karar veremediğim çarpı işini işleyeceğim planımı bozmazsam. Sizler ne durumdasınız? Şimdi ben  işlerle boğuşurken siz de bu güzel dekupaj kağıtlarına bir bakın. Olmaz mı?




         Takip et 

       















21 yorum:

  1. Çok güzellermiş, bunları neyin üzerine yapmayı planlıyorsun canım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tablo ya da tepsi planim. Kavanoz ya da kutu uzerine de yapilabilir :)

      Sil
  2. Çok şık, çok güzel gerçekten... resimlere bakarken bile kendimi yenilenmiş hissettim...
    Ne harika şeyler yapılır bunlarla...
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. Çok güzeller ama bunu yapmaya da maharet lazım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maharetli eller o kadar cok kii nasil ozeniyorum onlara :)

      Sil
  4. Iclerinden bazilarina bayildim,bakmasi bir zevk...Tesekkürler,paylasim icin...

    YanıtlaSil
  5. paylaşım için çok teşekkürler.aynı sıkıntılı durum bendede var bir yerde battaniyem başlanmış beni bekliyor.bir yerde dikişler ve ahşap boyamalar...hayırlısıyla hepsini bir bitirsem sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. ben de 3 gündür başlamam gereken işe başlayacağım diye oturdum bilgisayar başına. ama blog geziyorum gördüğün gibi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Durum aynı desene :) Tek ben muzdarip değil mişim anlaşılan :)

      Sil
  7. ne güzellermiş :) hadii hadiii tembellik yapma bitir hepsini amaaa hihihii :)

    YanıtlaSil
  8. sayfada kı ilk resım benım tepsimin deseni :)

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar..Benimde yeni boyadığım bir tepsim var..Üzerine dekupaj uygulamak istiyorum direk bu resimlerden çıktı alıp nasıl yapıştırıyoruz birde üzerine sadece vernik mi uyguluyoruz? Yardımcı olursanız sevinirim.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Direk çoktı alın. Üzerine önce peçete tutalı sürün daha sonra vernikleyim :) Kolay gelsin :)

      Sil
  10. Bunlar kağıda çıktı alınmıyor mu?kağıt dekupaji peçeteninkinden farklı diye biliyorum.hem tutkali farklı, hem de tekniği.yani kağıdı dekupajdan sonra soymak gerekiyor falan.yoksa peçete ile aynı teknikle yapınca oluyor mu?oluyorsa çok güzel ya daha pratik olur:)

    YanıtlaSil
  11. Bunlar kağıda çıktı alınmıyor mu?kağıt dekupaji peçeteninkinden farklı diye biliyorum.hem tutkali farklı, hem de tekniği.yani kağıdı dekupajdan sonra soymak gerekiyor falan.yoksa peçete ile aynı teknikle yapınca oluyor mu?oluyorsa çok güzel ya daha pratik olur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıda çıktı alınıyor. Dekupaj kağıtları farklı oluyor dediğin gibi çoğu kırtasiye bilmiyor. Transfer tekniğinde soymak lazım o biraz zor gibi. Çok fazla bilgim yok bu konuda denemedim malesef :( Araştır istersem bi internetten. Direkt yapıştırmak kolay. İstersen değersiz bi objeye dene öncelikle sonra uygula.:)

      Sil

'Adsız'(anonim) olarak artık yorum yapabilirsiniz. Bu özellikle,beni takip edebilirsiniz. Yorumlarınız için teşekkürler ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...